• 2000+ artikelen op voorraad
  • Vandaag besteld, morgen verzonden
Vandaag open van 10:00-12:00 en 13:00-18:00

FAQ's

Hoe kan ik jullie contacteren?

U kan ons altijd contacteren via onze klantenservice, via mail: info@buitenconcept.be of via de telefoon: 09/371.59.22. Telefonisch contact is enkel mogelijk tijdens de openingsuren.
Op maandag, zon- en feestdagen is geen telefonische contact mogelijk.

Artikel stuk buiten de garantieperiode?

Als uw artikel mankementen vertoont buiten de garantieperiode, dan kan u onze klantenservice contacteren voor een eventuele herstelling. Voor deze herstelling zal wel een vergoeding aangerekend worden.

Artikel stuk binnen de garantieperiode?

Als uw artikel mankementen vertoont binnen de garantieperiode kan u onze klantenservice contacteren, dan zorgt Buitenconcept voor een gratis oplossing voor het probleem.

Kan ik mijn product retourneren?

Komt u alsnog terug op uw aankoop of bent u niet tevreden van uw bestelling? Geen probleem. Bij Buitenconcept kan u een bestelling zonder boete binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren, volgens het herroepingsrecht in België. De bestelling moet wel compleet en ongebruikt zijn en nog steeds in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Waarom staat er Mollie op mijn rekeningafschrift?

Uw online betaling bij Buitenconcept wordt afgehandeld door de internet betaalservice Mollie. Deze service maakt het online betalen in Buitenconcept mogelijk door alle veelgebruikte betaalmethodes aan te bieden en zorgt tevens voor de afhandeling van uw transactie. Mollie is enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van de online betalingen en heeft verder geen invloed op de verwerking van uw online bestellingen bij Buitenconcept.

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt veilig afgehandeld door de online betalingsservice van Molie. Deze service maakt het online betalen in Buitenconcept mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL, Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard aan te bieden en zorgt er voor dat de afhandeling van uw transactie op een veilige manier verloopt. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.

Hoe wissel ik een (digitale) kadobon in?

Tijdens het bestelproces kan u opgeven dat u wilt betalen met een kadobon, vul vervolgens de unieke code in die u vindt op de kadobon op de betaalpagina.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij Buitenconcept kan je veilig gebruik maken van internetbankieren bij elke Belgische bank om te betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Zo kan je betalen zoals je gewoon bent. Maar ook betaling via overschrijving, kredietkaart of kadobon worden aanvaard. Als u uw bestelling komt afhalen in de showroom (Coppens Buitenconcept, Landegemstraat 3, 9850 Nevele) dan betaalt u geen verzendingskosten en kan u in de winkel betalen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden wij enkel naar België en Nederland. Naar Nederland verzenden we enkel pakketten die minder wegen dan 30kg. De verzendkosten naar Nederland kunnen iets verschillen met die naar België. De juiste verzendingskosten ziet u in het winkelwagentje. Indien u de bestelling graag in een ander land in ontvangst wilt nemen, dan kan u contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Van zodra wij uw betaling ontvangen, wordt uw bestelling verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Als de bestelling bij ons verzonden wordt ontvangt u een mail met de verzendbevestiging en afhankelijk van het gewicht en het formaat van uw bestelling zal dat ongeveer 2 tot 10 werkdagen duren. Indien het artikel niet voorradig is, wordt u hiervan snel op de hoogte gebracht.